KLANTENSERVICE

klant sce

KLANTENSERVICE

Ik wil je bedanken voor de efficiëntie die je hebt getoond bij het verzenden van mijn bestelling voor een diamanten ring die op tijd arriveerde. Ik heb het certificaat van echter niet ontvangen 

VEILIG BETALEN

secu betaling

Verzenden en retourneren

De consument is verplicht om de staat van
verpakking van de zaken bij aflevering en bij ontvangst te melden
schade toe te schrijven aan de vervoerder op de afleveringsbon, evenals aan het bedrijf
DIRECTGLOBE GROEP. De consument kan op zijn verzoek de toezending van een
factureer naar het factuuradres en niet naar het afleveradres in
het valideren van de optie die voor dit doel wordt geboden op het bestelformulier.

Recht op teruggave

Bestelde sieraden kunnen worden geretourneerd in een
termijn van 7 werkdagen vanaf de dag van ontvangst, op voorwaarde dat ze
zijn niet gedragen. Retaildiamanten kunnen worden geretourneerd in een
30 werkdagen vanaf de dag van hetzelfde recht van retour naar
op voorwaarde dat de verzegeling niet is geopend.
Als de aankoop is gedaan met een creditcard, wordt uw kaart gecrediteerd vanaf
bestelbedrag minus verzendkosten. Als een andere manier om
betaling is gebruikt, de terugbetaling vindt plaats via bankoverschrijving
bankieren. 
Wat betreft verzending werken we voornamelijk samen met de
Post (veilige en verzekerde verzending en handtekening bij de receptie). Zo snel als we
verzenden, ontvangt u hierover direct een informatie-e-mail.
voel het.

LA POSTE- CHRONOPOST

Alle producten worden verzonden via Post via
Chronopost of door andere transportdiensten
beveiligd zoals Fedex, UPS. De service van Chronopost levert binnen
heelNederland en bij afwezigheid biedt de mogelijkheid om te herstellen
producten besteld bij uw postkantoor in de buurt van het afleveradres
bij het presenteren van de factor.
Concreet: als u op de dag van bezorging afwezig bent, zal uw postbode dat doen
zal een doorvoerbericht achterlaten in uw brievenbus, die u
kunt u tijdens de normale uren uw pakket afhalen op uw postkantoor
opening, binnen 5 werkdagen.
La Poste biedt een zeer betrouwbare service. Het kan echter zijn, zoals in de
in het geval van een verzending, dat er een vertraging in de levering kan zijn of zo
het product gaat verloren. Bij te late levering ten opzichte van de datum dat
we u in de verzendingsmail hebben aangegeven, we vragen u dit te doen
meld deze vertraging aan ons door te bellen of een
mail. We hebben toen contact opgenomen met het postkantoor om een ​​onderzoek te starten. EEN
Het onderzoek van Post kan tot 21 dagen na de startdatum duren
van het onderzoek. Als tijdens deze periode het product wordt gevonden, is het opnieuw
direct bij u thuis afgeleverd (in de meeste gevallen). Als in
het product wordt echter niet gevonden aan het einde van de periode van 21 dagen
onderzoek, beschouwt de Post het pakket als verloren. Het is alleen bij dit
wanneer we een vervangend product aan u kunnen retourneren, bij ons
kosten. Als het / de bestelde product (en) hierbij niet meer leverbaar waren
moment, zouden wij u het bedrag van de producten in c waarop het betrekking heeft terugbetalen
het verlies van de drager.
Als het / de product (en) nog leverbaar waren, maar in prijs gewijzigd door
verkoop op de site, passen we de prijs toe die voor u het meest geschikt is
geschikt. Als deze prijs lager is dan uw oorspronkelijke bestelling, dan kunnen wij
zal het verschil aan u terugbetalen via overschrijving of postwissel. Wij
aanvaard geen verantwoordelijkheid voor langere levertijden
te wijten aan de vervoerder, in het bijzonder in geval van verlies van producten of een staking.

Bezorgproblemen als gevolg van
vervoerder

Elke afwijking met betrekking tot de levering (schade, product
ontbreekt op de afleverbon, beschadigd pakket, kapotte producten, etc.)
moet op de afleverbon worden vermeld in de vorm van
"Handgeschreven reserves", vergezeld van de handtekening van de klant. De
de consument moet deze anomalie tegelijkertijd bevestigen door te verzenden
vervoerder binnen twee (2) werkdagen na de leverdatum
een aangetekende brief met ontvangstbevestiging met vermelding van het vorenstaande
klachten. De consument moet een kopie van deze brief per fax sturen
of per post naar onze klantendienst:
DIRECTGLOBE GROEP
Rue des Poissonniers 13
1000 Brussel
Tel: 03 80 80 52 6

Afleveringsfouten

De consument zal het met het bedrijf moeten formuleren
DIRECTGLOBE GROUPE dezelfde dag van levering of uiterlijk de eerste
werkdag na levering, elke claim van leveringsfout
en / of non-conformiteit van de producten in natura of in kwaliteit ten opzichte van
details op het bestelformulier. Elke klacht bij
na deze termijn wordt afgewezen.
De formulering van deze klacht met de firma DIRECTGLOBE GROUPE
kan gedaan worden:
- met voorrang telefonisch op 0800 van maandag tot en met vrijdag van
9 - 30 uur en 12 - 00 uur,
- door verbinding te maken met onze site onder het kopje “volg je
bestellen ”waar u, na het invoeren van uw klantnummer, kunt
stel ons uw vraag via het menu, met vermelding van de referentie van de
bestelling.
Elke klacht die niet is ingediend in overeenstemming met de regels die hierboven en in
er kan geen rekening worden gehouden met de respectievelijke deadlines en zal de
DIRECTGLOBE GROUPE bedrijf van enige verantwoordelijkheid jegens de consument.
Na ontvangst van de klacht zal het bedrijf DIRECTGLOBE GROUPE een
ruilnummer van het (de) product (en) in en deelt dit mee door
e-mail, fax of telefoon naar de consument. Het ruilen van een product
kan alleen plaatsvinden nadat de consument een ruilnummer is toegekend
volgens de hierboven gepresenteerde benadering.
In geval van fout bij levering of omruiling, elk product dat moet worden geruild of
terugbetaald moet worden geretourneerd aan het bedrijf DIRECTGLOBE GROUP als geheel
en in de originele verpakking, op het volgende adres:
Directglobe Group
Avenue Du Maine 149
75014 Parijs

FR

Tel vanuitNederland: 0800904603


Om geaccepteerd te worden, moet elke retourzending vooraf worden gemeld aan de
Service DIRECTGLOBE GROEP.
De verzendkosten zijn voor rekening van het bedrijf DIRECTGLOBE GROUP en u
wordt terugbetaald via overschrijving, behalve in het geval dat dit blijkt
dat het product niet overeenkomt met de originele verklaring van
de consument in de goede rug.