• Een diamanten verlovingsring. Twee liefdeharten.
    Een prachtig voorstel.
  • Niets schreeuwt luider of zendt uw liefde helemaal naar de wereld
    als een diamanten verlovingsring. IT zegt en meer.
  • Vind jouw perfecte
    verlovingsring
  • Voor een spetterende bruiloft
  • Deze oorbellen zullen zeker hoofden draaien en vangen
    uit de kamer van elke vrouw die ze draagt.
  • Ontwerp met een art deco-tintje.
    Multi-functioneel, onze hangers kunnen worden gedragen
    op verschillende manieren, waardoor creativiteit daarin mogelijk is
    die ze dragen.
  • Deze armbanden zullen zeker een statement maken
    gedurfd maar ook stil.
  • tot - 60%

KLANTENSERVICE

klant sce

KLANTENSERVICE

Ik wil je bedanken voor de efficiëntie die je hebt getoond bij het verzenden van mijn bestelling voor een diamanten ring die op tijd arriveerde. Ik heb het certificaat van echter niet ontvangen 

VEILIG BETALEN

secu betaling

FAQ'S

HET BEDRIJF

1. Hoeveel jaar ervaring heb je in de branche?
Diamant-Anvers divisie van de Deblinger-groep is een familiebedrijf van meer dan zeven generaties gespecialiseerd in de oprichting
en de vervaardiging van juwelen en diamanten. Dankzij een uiterst gekwalificeerd personeelsbestand en een internationaal distributienetwerk is het bedrijf momenteel marktleider in de sector.

2. Waarom zijn uw prijzen concurrerender dan die van mijn juwelier en andere online verkopers? Hoe slaagt u erin om bijna tegen fabrieksprijzen te verkopen?

Diamant-Anvers is een fabrikant van juwelen en diamanten en beschikt over een zeer efficiënt distributienetwerk.

3. Waar komen uw diamanten vandaan? Zijn het bloeddiamanten?
Diamant-Anvers heeft verschillende fabrieken over de hele wereld en vertegenwoordigt een marktaandeel van 7% wereldwijd, wat betekent dat wij
bespaart kosten. Geen van onze diamanten komt uit landen in conflict.

4. Waar is uw bedrijf gevestigd en hoe kunt u contact met u opnemen?
Ons hoofdkantoor is gevestigd in Londen en we hebben vestigingen in Parijs, Antwerpen, New York, Japan en China.

Hieronder vindt u onze contactgegevens in Frankrijk:
149 Avenue du Maine
parijs 75014  
Tel: 0800904603 - Gratis bellen



Uren:
Maandag t / m vrijdag: 9 - 30 uur
Zaterdag en zondag gesloten
Klantenservice: maandag t / m vrijdag 9 uur tot 21 uur)

Voor meer informatie over onze vestigingen over de hele wereld, klik op de Profiel link.


5. Hoe kunt u contact met u opnemen?
Onze adviseurs staan ​​tot uw beschikking.
U hoeft alleen maar 0800 te bellen of een e-mail te sturen
op contact@diamant-anvers.com.


6. Hoe slaagt u erin om tegen zo lage kosten dergelijke objecten te realiseren?
Dankzij zijn zeven decennia ervaring en gekwalificeerd personeel kan Diamant-Anvers.com uw dromen waarmaken en omzetten
tot een elegant sieraad dat u jarenlang zult koesteren.

7. Is het bedrijf Diamant-Anvers ingeschreven in het Handels- en ondernemingsregister?
Ja, want we willen dat onze activiteit volledig transparant is.
SIRET:
504
Intracommunautair btw-nummer: FR 775 044


8. Hoe kan ik me aan- en afmelden voor abonneelijsten?
Klik op Registreren of Uitschrijven

LEVERING EN VERZENDING

1. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Voor zendingen op het vasteland van Frankrijk werken we met UPS of Fedex met een 1-daagse bezorgservice
te openen.
Voor internationale zendingen gebruiken we Fedex, dat een verzekeringsdienst biedt in geval van verlies, diefstal of beschadiging van het pakket.

2. Kan ik mijn artikelen binnen 5 werkdagen ontvangen?
Ja. Neem voordat u bestelt contact op met onze klantenservice, die u zal laten weten of uw bestelling dat kan
prioriteit krijgen en binnen 5 werkdagen geleverd worden, afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad. Wij zullen u informeren over de datum
specifieke levering zo snel mogelijk.
Contacteer ons op
0800 90 46 03 (gratis nummer)  


3. Kan ik mijn bestelling persoonlijk afhalen?
Ja. In bepaalde gevallen bieden wij deze service aan. Raadpleeg onze adviseurs die zullen bevestigen of dit eerder mogelijk is
om het aankoopproces af te ronden.
Noteer de acceptatiecode in het opmerkingenveld bij stap 1/4 van de online aankoop.
U dient vooraf een afspraak te maken om af te spreken op welke datum en tijd u de
bestelling en u moet een identiteitsbewijs (rijbewijs of paspoort) meenemen.


4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
We sturen je een orderbevestiging per e-mail met een geschatte leverdatum. U kunt dan de status van uw bestelling (fabricage, verzending) raadplegen.


5. Hoe kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?
Op de dag van verzending ontvang je een e-mail met daarin het verzendnummer en de naam van de vervoerder. U zult niet hebben
alleen om op een van de onderstaande links te klikken.
Track en trace bij UPS
Track en trace bij FedEx


6. Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen dan het factuuradres?
Mocht u uw pakket graag op een ander adres willen ontvangen, dan is dat geen probleem. Voor veiligheidsredenen,
we zullen u om enkele gegevens vragen, die u vervolgens per e-mail ontvangt.


7. Wat zijn de risico's tijdens transport?
Onze zendingen zijn verzekerd tegen diefstal, beschadiging en verlies.


8. Is mijn aankoop belastingvrij als ik in het buitenland koop?
Ja. Alleen als het factuuradres een buitenlands adres is. In dat geval dient u contact met ons op te nemen via
+0800 904 603 Bestellen
.


9. Hoe worden de goederen verpakt? Is het pakket discreet?
We willen uw aankoop beschermen en deze tegelijkertijd op de meest elegante manier in een doos aan u presenteren.
juweel. Uw aankoop wordt in een veilige envelop naar u verzonden. Elke zending wordt met de grootste zorg behandeld.
Om dieven aan te trekken staat de naam Diamant-Anvers niet op de verpakking.

Betaling

1. Is het online winkelproces veilig?
De meeste mensen zijn een beetje sceptisch over online kopen, vooral als het om dure producten gaat.
Bij Diamant-Anvers staat veiligheid voorop. We hebben een validatieproces geïmplementeerd om ervoor te zorgen dat onze klanten veilig op ons web kunnen surfen:

a) https: wanneer u bij de stappen met verzend- en betalingsinformatie komt, verandert de adresbalk van http in
HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), een combinatie van traditionele HTTP en SSL (Secured Socket Layer),
gebruikt om elke frauduleuze activiteit te voorkomen en om ervoor te zorgen dat de website tot een veilige bron behoort.
Het SSL-certificaat zal al onze details voor u vergemakkelijken.
Diamant-Anvers is ook geregistreerd bij de partners die we hieronder beschrijven.

b) PCI (Payment Card Industry): die beveiligingsaanbevelingen doet voor kaartbetalingen en informatie geeft over
de geldende veiligheidsnormen. De organisatie is opgericht door American Express, Discover Financial Services, JCB
International, MasterCard Worldwide en Visa, Inc.

2. Wat zijn de geaccepteerde betalingsmethoden?
We accepteren veel betalingsmethoden:
- Creditcards / betaalpassen: we accepteren de meeste gangbare creditcards en betaalpassen, behalve creditcards van American Express.
- PayPal: als u een PayPal-rekening heeft en u zich meer op uw gemak voelt bij het gebruik van deze betaalmethode, u
u hoeft alleen maar de betaling uit te voeren, ons de informatie per e-mail te sturen en wij zullen u uw
bestelling.
- Bankoverschrijving: een veilige en gemakkelijke methode voor hoge transacties. Als u via bankoverschrijving wilt betalen, neem dan contact met ons op via contact@Diamant-Anvers.com of bel ons op 
0800 (aantal
vrij van het vasteland van Frankrijk) en we zullen onze
bankgegevens en de instructies die moeten worden gevolgd voor de overboeking.
- Betaling bij ontvangst van de goederen: uw rekening wordt pas gedebiteerd als de goederen zijn ontvangen. We bieden betalingsfaciliteiten tussen de 3 en 60 keer (met rente). Opmerking: deze service is alleen beschikbaar voor klanten die in Frankrijk wonen.
- Wirecard Bank: alle transacties uit alle landen
- Cheque

3. Het online betalingssysteem accepteert mijn kaart niet. Wat kan ik doen ?
Maak je niet druk. Dit komt zeker door een typefout bij het invoeren van uw gegevens.
- Kaarthouder: voer de naam in zoals deze op de bankkaart staat
- Kaartnummer
- Beveiligingsnummer: de laatste 3 - 4 cijfers die op de achterkant van uw creditcard staan.
- Postcode: de postcode van het factuuradres is mogelijk onjuist.
U kunt deze gegevens controleren en corrigeren om het aankoopproces te voltooien.

In sommige gevallen wordt de bankpas om de volgende redenen geweigerd:
- Geweigerd door bank: de bank kan de transactie blokkeren als het transactiebedrag uw limiet overschrijdt
of als de kaart lange tijd niet is gebruikt. In beide gevallen en voor uw veiligheid blokkeert de bank automatisch de bankpas om fraude en diefstal te voorkomen.
- Master Card-beveiligingscode / VISA-verificatiecode: om fraude met internetbankieren te bestrijden, hebben de banken een nieuwigheid geïntroduceerd die erin bestaat deze code in te voeren wanneer u online koopt. Onthoud dat u wordt gevraagd voordat u uw kaartgegevens invoert. Bent u het vergeten, neem dan contact op met uw bank op
nummer dat op de achterkant van de bankpas staat. De adviseur zal u enkele veiligheidsvragen stellen om de kaart te autoriseren. Maakt u zich geen zorgen over uw bestelling, deze wordt automatisch opgeslagen in de winkelwagen
aankoop.

4. Hoe snel krijg ik mijn geld terug?
Het hangt allemaal af van de gebruikte betaalmethode, het kan 8-10 werkdagen duren voordat de terugbetaling op uw bankrekening wordt weergegeven. Bankoverschrijvingen en cheques worden terugbetaald per cheque op naam van het bedrijf.
Het vervangen van een sieraad kan, afhankelijk van het ontwerp, tussen de 2 en 3 weken duren.
Zie onze sectie 30 dagen terugbetalingsvoorwaarden.

5. Hoe kom ik aan het certificaat van belastingvrijstelling?
BTW is van toepassing op alle bestellingen die op onze site worden gedaan. Al onze producten zijn inclusief btw. Aankopen door klanten die buiten de Europese Unie wonen.

6. Heb ik recht op belastingvrijstelling?
BTW wordt geïnd in alle Europese landen. Als u buiten de Europese Unie of in een belastingvrij land woont, neem dan contact met ons op via
0800 (gratis nummer uit Frankrijk en onze adviseurs zullen u helpen uw aankoop telefonisch te doen.

7. Bieden jullie kortingen aan?
We zullen u per e-mail op de hoogte stellen van al onze aanbiedingen.

8. Controleer je de prijzen van concurrenten om jezelf af te stemmen?
Ja. Diamant-Anvers is er trots op u een garantie van scherpe prijzen te kunnen bieden. Inderdaad, dankzij het feit dat we een eigen fabriek hebben en gekwalificeerd personeel met meer dan 3 decennia ervaring, kunnen we de
beste prijzen.
Goud en diamanten zijn echter onderhevig aan grote schommelingen - de prijs kan enigszins variëren.
Als u ergens anders een goedkoper product vindt, zullen we er alles aan doen om te proberen die prijs te evenaren, voor een vergelijkbaar product. Het enige wat u hoeft te doen is ons een e-mail te sturen naar contact@Diamant-Anvers.com.

9. Wanneer wordt de betaling van kracht op mijn creditcard?
De bankpas zorgt voor een soort schaduw op uw bankrekening, waardoor de bank zich laat intimideren
deze transactie. Zodra u de betaling uitvoert, autoriseert uw bank het bedrag voor deze transactie. De overeenkomst
de definitieve betaling zal binnen 2 - 3 dagen plaatsvinden en zal worden weergegeven op uw bankafschrift zoals Diamant-Anvers of Directglobe groupe.

Aan de andere kant weerspiegelt de betalingswijze bij ontvangst van de goederen pas de transactie nadat de goederen zijn afgeleverd.

Producten

1. Heeft uw sieraad een keurmerk?
De keurmerken zijn het bewijs van de zuiverheid en fijnheid van het metaal die wordt bepaald door middel van testtesten van het metaal.
Er is een verschil tussen "geregistreerde handelsmerken" en "handelsmerk". Het keurmerk geeft aan dat het artikel is getest in een onafhankelijk laboratorium en garandeert dat het voldoet aan de normen voor het gehalte aan edelmetalen, ook wel fijnheid genoemd.
Handelsmerken en fabricage daarentegen zijn een teken van de identiteit van de fabrikant. Bij Diamant-Anvers worden al onze producten gestempeld in overeenstemming met de Franse wetgeving.


2. Welke certificaten levert u bij de producten?
GIA / IGI / HRD / EGL en GIE
Bij Diamant-Anvers willen we dat u ten volle profiteert van onze kwaliteitsdiamanten tegen zeer competitieve prijzen.
Daarom bieden wij certificaten aan van gespecialiseerde organisaties zoals GIA / IGI en EGL.
Het diamantproductiecertificaat wordt afgegeven door onze deskundige edelsteenkundige en door een onafhankelijk laboratorium. De
twee certificaten gebruiken dezelfde classificatiecriteria. Het enige verschil is dat het certificaat van de
onafhankelijk laboratorium wordt wereldwijd erkend, terwijl het certificaat uitgegeven door Esskay ook het bewijs is
van authenticiteit van de diamant tussen de fabrikant en de klant.
Het EGL (European Gemological Laboratory) heeft laboratoria over de hele wereld, terwijl de GIA (Gemological
Institute of America) en IGI (International Gemological Institute) zijn slechts in een paar landen aanwezig; die van invloed is op de beschikbaarheid van diamanten en hun respectievelijke certificaten, evenals op de uiteindelijke prijs. Niet-gecertificeerde diamanten zijn gemakkelijk
te vinden en zuiniger dan gecertificeerde.


3. Ik wil een zoekgeraakte verlovingsring vervangen en ben geïnteresseerd in het bovenstaande ontwerp, maar het is voldoende
moeilijk om online een idee te krijgen van de grootte van de steen. Kun je me helpen de exacte afmetingen te krijgen? diamant?
U hoeft natuurlijk alleen maar in de sectie Vormen te zoeken om alle benodigde informatie over diamanten te krijgen.
(hun grootte, karaat…).


4. Hoe verpakt u het pakket?
Voor ons is het allerbelangrijkste de veiligheid van de zending en ook willen we onze klanten een overzicht bieden van de
juweel dat je liefde waardig is. Uw artikel wordt verzonden in een verzegelde envelop. Elke bestelling wordt met zorg afgehandeld door onze klantenservice en wordt met zorg afgehandeld.
Let op: De naam van de firma Diamant-Anvers staat niet op de buitenste envelop om diefstal te voorkomen.


5. Kan ik mijn sieraden graveren? Wat zijn de kosten en hoeveel tekens kan ik graveren?
We kunnen uw sieraden graveren volgens het ontwerp dat u kiest.
Er is een limiet van 25 tekens en voor al onze afdrukken wordt een standaardlettertype gebruikt. We bieden deze service zonder extra kosten en de vertraging is 3 - 4 extra dagen. Aarzel niet om ons de details van te mailen
uw bestelling en de boodschap die u wenst te graveren, zodat we zo snel mogelijk de mogelijkheid kunnen bevestigen om deze service voor uw juweel uit te voeren.
Opmerking: een gegraveerd sieraad wordt niet gerestitueerd; de maat van een gegraveerde ring kan na het graveren niet worden aangepast.


6. Kun je een laag poetsmiddel of mat aanbrengen op mijn voltooide sieraden?
Er is absoluut geen probleem. U hoeft ons alleen de details van uw verzoek te sturen naar contact@Diamant-Anvers.com en wij zullen deze service voor u faciliteren, zonder extra kosten.


7. Werk je met palladium of roségoud?
We hebben een aantal palladium- en roségouden items beschikbaar om te bestellen. Het enige wat u hoeft te doen is ons te bellen op het hierboven aangegeven nummer en onze adviseurs zullen u informeren over de beschikbaarheid van deze artikelen en hun prijzen.
Let op: de levertijd kan 3 - 5 dagen bedragen.


8. Levert u een getuigschrift van deskundigheid?
Als u uw huis en uw leven kunt verzekeren, waarom zou u dan uw sieraden niet verzekeren?
Diamant-Anvers bezorgt u een certificaat van deskundigheid met daarin al uw juwelenaankopen voor het geval u een verzekering wenst af te sluiten. Dit certificaat bevat alle informatie over het product (karaat, zuiverheid, kleur, metaal, enz.). Deze service is gratis en wordt niet alleen gebruikt om uw sieraden te verzekeren, maar ook om een ​​echtheidscertificaat mogelijk te maken.


9. Hoe te bestellen? Kan ik telefonisch bestellen?
Natuurlijk. Wij accepteren telefonische bestellingen en deze aankoopmethode wordt aanbevolen voor klanten die meer begeleiding willen tijdens het aankoopproces. U hoeft ons alleen maar te bellen
0800 (gratis oproep
van het vasteland van Frankrijk); onze adviseurs helpen u graag verder.
Onze attentie-uren zijn maandag t / m vrijdag van 9 uur tot 30 uur en zondag van 17 uur tot 30 uur.
Opmerking: we bieden afbetaling en kredietfaciliteiten.


10. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bij Diamant-Anvers kunt u uw bestelling annuleren binnen 30 dagen vanaf de datum van ontvangst van de goederen.
Als u uw aankoop wilt annuleren of retourneren, hoeft u alleen maar een van onze adviseurs te bellen op
0800
Voor meer informatie over de voorwaarden voor restitutie en retournering van goederen, klikt u op het gedeelte 30-dagen ruil- en restitutiebeleid.
Opmerking: zodra het artikel is verzonden, wordt uw annulering van kracht zodra het is teruggestuurd naar Diamant-Anvers en onze kwaliteitscontroleurs hebben gecontroleerd dat het juweel in goede staat verkeert.

11. Kan ik bij jullie gepersonaliseerde sieraden bestellen?
Het kan gebeuren dat u verliefd wordt op een sieraad; het is onze taak om er alles aan te doen om deze droom waar te maken en dit juweel te maken.
Diamant-Anvers biedt een Design-service aan haar klanten, zodat we ons zo goed mogelijk kunnen aanpassen aan uw behoeften en wensen en deze kunnen omzetten in een kwaliteitsvol en duurzaam juweel.


12. Zijn uw diamanten afkomstig uit conflictdiamantmijnen?
Al onze diamanten worden verkregen uit legale bronnen die worden gecontroleerd door de wereldwijd erkende instantie die verantwoordelijk is voor de strijd
tegen de handel in deze diamanten: het Kimberly Process Certification Scheme.
De bankpas zorgt voor een soort schaduw op uw bankrekening, waardoor de bank wordt geïntimideerd door deze transactie. Zodra u de betaling uitvoert, autoriseert uw bank het bedrag voor deze transactie. De definitieve overeenkomst voor de betaling zal binnen 2 - 3 dagen worden gemaakt en zal worden weergegeven op uw bankafschrift zoals Diamant-Anvers of Diamant-Anvers. Aan de andere kant zal de betalingsmethode bij ontvangst van de goederen de transactie slechts weerspiegelen zodra de
geleverde goederen.

PRODUCT RETOUR EN TERUGBETALING


1. Wat is uw omruil - restitutiebeleid? Kan ik het karaatgewicht, de helderheid, de kleur en het metaal wijzigen en profiteren van de 30 dagen vertraging?
Diamant-Anvers biedt een termijn van 30 dagen voor elke retourzending en terugbetaling van onze producten vanaf de dag van verzending van de goederen.
Gepersonaliseerde artikelen en de hierboven genoemde artikelen kunnen niet worden geretourneerd en terugbetaald, tenzij ze een fabricagefout vertonen. Bijvoorbeeld: een antieke verlovingsring kan worden aangepast door diamanten toe te voegen of te verwijderen, maar na deze aanpassingen kan deze niet worden geretourneerd.
Op maat gemaakte artikelen die rechtstreeks bij onze adviseurs zijn besteld, kunnen niet worden geretourneerd.
Artikelen met diamanten van 2 karaat en groter kunnen niet worden geretourneerd.
Sieraden met een inscriptie kunnen niet worden geretourneerd. Bijvoorbeeld: een ring gemarkeerd met "Forever" is niet inwisselbaar of retourneerbaar omdat deze gegraveerde juwelen niet kunnen worden gewijzigd en daarom niet kunnen worden doorverkocht.

Al onze producten (behalve de hierboven genoemde) kunnen binnen 30 dagen vanaf de verzenddatum worden teruggenomen / terugbetaald.

Let op: Wil je de goederen retourneren, verpak ze dan in een nieuwe verpakking.
Colissimo biedt een verzendservice met verzekering voor de goederen voor hun totale waarde. Artikelen die zijn bewerkt of gewijzigd door een andere juwelier dan Diamant-Anvers kunnen niet worden geaccepteerd. Bij het retourneren van een product mag u Diamant-Anvers niet vermelden op de verpakking. Diamant-Anvers is niet verantwoordelijk voor diefstal of verlies van het pakket.

2. Hoe lang duurt de terugbetaling?
De terugbetaling wordt eenmaal van kracht:
- Het product is door Diamant-Anvers ontvangen in perfecte staat en met alle bijbehorende documenten en certificaten
- Het product is door onze kwaliteitsexperts gekeurd en goedgekeurd.
Afhankelijk van de gebruikte betaalmethode wordt de terugbetaling binnen 8-10 werkdagen weergegeven op je rekeningoverzicht.
De verzendtijden voor een omruiling zijn ongeveer 10 dagen, afhankelijk van het model.

3. Ik heb net mijn ring ontvangen en hij is te groot - te klein. Ik zou het willen veranderen, wat moet ik doen?
Maak je geen zorgen, volg gewoon de instructies in ons 30 dagen omruilbeleid en stuur de ring terug samen met je exacte vingermaat. We sturen je zo snel mogelijk de nieuwe ring.
Let op: als je de verkeerde ringmaat hebt besteld, moet je extra betalen, dit wordt bij het retourneren van de ring in rekening gebracht.
Als je de verkeerde ringmaat hebt ontvangen, wordt deze om je vinger gepast en zo snel mogelijk teruggestuurd.
De grootte van de ringen van de Full Eternity-reeks kan niet worden gewijzigd; u moet nog een bestelling plaatsen.

4. Ik vond het Full Eternity Ring-model erg mooi, maar ik weet mijn maat niet. Wat moet ik doen?
E-mail ons uw volledige adres en we sturen u een gratis vingermeter per post. Gebruik het voordat u bestelt.

5. Ik vind het artikel dat ik net heb gekocht niet echt mooi, kan ik het veranderen?
Natuurlijk ! Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, bieden wij u de mogelijkheid om deze te wijzigen.
Let op: gegraveerde items kunnen niet geruild worden.

6. Niet-ruilbare artikelen
Controleer de producten op defecten zodra u deze ontvangt. Breng ons binnen 30 dagen na levering op de hoogte van het probleem en wij zullen het product zonder extra kosten vervangen. Geretourneerde goederen moeten in goede staat en ongebruikt zijn.
Artikelen aangepast door een juwelier die niet van Diamant-Anvers is, worden niet geaccepteerd. Artikelen die worden geretourneerd en onjuist verpakt en verzonden na de deadline van 30 dagen, worden niet geaccepteerd.